Wednesday, May 18, 2011

wanita berusia dan bepren muda ? wajar kah ?

kokunkaaaappp ! !

mungkin trend zaman laaa kot laki muda kapel dengan marka tua  or laki tua berbinikan awek muda  dah tak jadi isu , , tapi kadang2 terpikiaq jugak aku . . aku ni mangsa trend ka ? ? dak kot . . dan after one hour googling untuk mendapatkan kepastian jawapan dari mr.google , akhirnya ini lahh antara sebab mengapa lelaki muda mostly kapel dengan mak dara  . . soal anak ikan bukan nya isu , , tu pkerjaan . . haha !


wanita berusia dan bepren muda ? wajar kah ?

lebih berpengalaman

lelaki tak suka wanita kebudak budakan . . ngada terlebih , , wanita berusia ni manja dia beralas . . tak gedik melebih . .  penah hampa jumpak wanita berusia pakai serba pink kat syoping complex duduk sambil silang kaki ? nope kan ? ? kalau ada pun , nampak benoorr nipunyerr ~

menumpang kestabilan ekonomi

ya laa . .  berusia pasti ada kerjaya dan ekonomi mapan , , si bepren bleyh laaa nak mintak topap ,  nak sluaq jean levis , perfume paco rabbane dan macam2 . . kiranya darjah keselesaan berkapel dengan wanita berusia ni sangat la tinggi . . haha

tak kuat merajuk

ofkos doeee . . bila berusia , dia lebih matang , , mana main merajuk2 segala , , lempaq bunga , jelir lidah , maki hamun , nangis2 , , tadak dahh . . laki pon kalau merajuk sikit2 buleh laa nak pujok . . ni kann sampai teruk2 , , nyampah bhaaaiii ~ hello kak long ! aku boyfren kau , bukan hamba !

lambakan produk kecantikan anti penuaan

hampa dengaq dak tu ? ANTI PENUAAN weyhh ~ haha , , so sapa2 di luar sana yang senaseb dgn aku ni , jum la kita pakat2 serbu guardian dgn watson , , ada banyak produk kot . . contohnya . .


lebih memahami naluri lelaki

wanita berusia ni dia mungkin dah makan banyak garam dah , , so dia tau apa keinginan lelaki dan apa laki tak suka . . wanita inilahh yang akan jadi jurupandu perjalanan hidup lelaki tersebut , , BUT ! jangan sampai jadi queen control ya ?

lebih bersifat keibuan

wanita berusia ni , dia dahh ada pengalaman macam2 dalam hidup dia , , kalau wanita yng masih muda , banyak yang akan di tangguhnya , , contohnya bab nak anak laa . . wanita muda mungkin dia risau nanti badan dia dah x mantap dan macam2 , , tapi wanita berusia dia pikiaq perasaan suami yang nakkan anak dan force of nature iaitu keinginan semulajadi dia nak anak . .


tapi hat ni over sangat ahh . . maizawati dan suami dia . .

bagi aku , , usia bukan penentu kebahagiaan , , nanti kalau aku panjang umur , aku akan berikan jawapan pasaipa wanita berusia macam aku lebih suka lelaki muda , , tunggu aku tua dulu laa . .haha !

yoohh !




No comments:

Post a Comment