Monday, May 16, 2011

my bffs . .

hokeyhh . . dalam satu masa aku buat dekat 4 post . . mau tau arr bila fes time ada blog , peqangai macam najis sikit . . dia xcited gena xtau ,  erti kata lain pulon macam babeng . . tapi xpa . . i wanna show the nations my appreciations to all my bffs . . AKU SAYANG HAMPA WOI ! ! walopun dulu kita just kelaing sebab x basuh mangkok meggi , kelaing sebab xnega nasik (aku tuju kat yan) , , kelaing sebab curi stokin ( saja tokok tambah ) . . kelaing sebab dengaq ura2 a.k.a rumours . . haha . . kelaing sebab ubat jerawat . .  dan mace2 lagi laaa . .                                 BUT ! ! ..

P/S: usage the words of KINDA , SORT OF or ITS NOT THAT in the previous sentence . .                                                                                  sumber : kamuih dewan dan pustakaq

 . . BUT !! we are all still kinda friends , , tetap ajak pi dm sama2 . . makan biskut dm keras mcm batu walopun rendam dalam ayaq panaih dekat setengah jam x jugak lembik2 sama2 . .mandi dalam sinki sama2 (kononya putri gunung ledang padahai gunung jerai pon x kelapaq nak amek kami jadi putri dia) . . pakat tidoq petang sama2 . . pakat cita pasai laki sama2 . . haha . . pendek kata , hang tikam pi la aku dengan pisau sepanjang dua hasta pon , tetap buleh cabut balik n rawat luka tu sampai sembuh . . lohahahaha!!! kawan la kawan . .


 so that , untuk pengetahuan semua . . ni la my bestest buddies ! !




                                                        
       mek illyana nazri . . shy2 cats_________<3


                                                
 sya hee rah -kun 




. .  dan sorang lagi BAZILA AINA whom in my phone , aku save nama dia dengan nama buzzlightyear mcm dalam cita toys story nuh ! ! maaf la aku xdak gambaq dia . . haee




tO infiNity and beyOnd ! ! (trademark buzzlightyear tapi kalau buzz yg real dia 'enn' ja . .)


HAHAHAHA . . those guys are really awesomes and cheerful ! ! sejak aku kawan dengan depa  , , aku kena satu penyakit . . bahaya gila , , nama dia SORANGPHOBIA iaitu sejenih penyakit x berani atau fobia nak hidop tanpa kawan2 , , haha ! btw , sebab kenai hampa laa ,  aku pandai menyegak , ber'blogging' (cik syirah kena terasa ni!) . . dan macam2 ber lagi . . dan paling utama ngajaq aku erti BER doa semoga persahabatan kita berkekalan . . amin ~ haha . . k laa . . ngantok woi ! ! salam !

No comments:

Post a Comment