Monday, May 16, 2011

excited ! ! :)

okeyh2 . . aku rasa aku ada sebab yang sangat munasabah untuk aku rasa excited . . fes , ive already have my own blog ! ! scond , aku dah pandai manage blog nehh (almaklumlahh dari buta kayu sampai celik it sikettt) , , third , mmg aku rasa excited lahh weyyyy ~ ~ aku dah malas ahh nak guna fb nak luah perasaan . . pantang buat status ja , mesti jadi isu nak kelaing . . kadang2 sampai kluaq ayaq mata gadoh punya hal . . yang heran nya tu , kalo nak kutuk ka hapa ka , guna la cara yang proper skit . . xpa3 . . let by gone , be by gone , , komik aku yang baru saja siap di lukis akan aku upload x lama ja lagi sbb ada masalah (sbnaqnya nak habaq mai , kna mms smua gambaq tu kat cek yana nazri untuk upload sbb aku xdak usb ) , , hue3 , , tapi x pa , , aku nak upload jugak mana2 gamaq komik yg pernah aku bagi kat PUJAAN HATI aku , , tajuk dia , ,






















the author ! !

No comments:

Post a Comment