Monday, May 16, 2011

my shining star

twinkle twinkle little star . . aku rindu pakcik laa . . betui dak xtau kputusan aku ajak dia temporaray breake dengan dia nihh . . sampai dia habeh spm woi ! mampoih la . . dia mungkin tak dak apa2 . . tapi aku la yang naik gila nehh . . macam pa gi . . sampai aku catat habeh semua mcg2 dia hat jiwang2 dgn aku dulu2 kat blakang pintu bilik aku . . rindu tahap karma la weyhh . . kadang2 bila malam ada bintang , aku qeja dok kat beranda bilik dok usya bintang tu pastu cakap sorang2 dengan harapan dia pon sedang tengok bintang tu jugak . . he is my shining star . . my only star . . dia lain dari yang lain tapi bukan pelik , , cume berbeza . . dengan orang lain dulu , aku tak rasa excited plus rindu macam nehh . . tapi dengan dia , hati aku selalu teringin nak bagi surprise katdia macam cupcake ka . . hadiah kaa . . sebab aku mau dia ingat aku sampai mati as his lifetime lover . . lagipon , mmg setiap laki suka diberi kejutan dan kelainan oleh pasangan depa . . dan aku tengah apply la konsep tu . . huhu . . esok aku nak pi amek cupcake corak barcelona . .  12 bijik . . rm30 . . murah la . . comey gilo dia buat . . dah team peveret pakcik aku barcelona . . so special dedecated to him maaa . . mai nak cita pasai pakcik . . dia mmg pure pinang mali maa . . makpak dia mmg asal pinang . . dia pendiam . . x banyak cakap . . apatah lagi dengan pompuan . . dulu aku suka dia sebab rupa dia . . tapi lama lama aku suka dia sebab dia . . dia tak pernah tipu . . apa saja terlintas kat pala otak dia trus dia cakap (kadang2 sampai kelaing sakan sebab KEJUJURAN  terlebih dia tu tapi dia jugak yang mengalah dan pada setiap ending mcg dia kalau kami kelaing mesti "pakcik rasa apa pakcik cakap tak salah tapi pakcik silap cara sampaikan . . makcik maafkan pakcik yaa . . ) . . waaaauuuuuu ~ ~ sekali dia mintak maaf ,  satu pekan jitra aku tadah kan . . haha . .ha ! lagi satu , pakcik nasrul aku ni simple gilo weyh ! ! haha . . dia jarang merajuk dan cukop senang nak pujok ! ! haha ! ! dia kuat bagi semangat dan setiap kata kata semangat dia sangat masuk dalam hati . . TAPI ! ! apa yang jadi mani'(halangan) nya neh , dia mudo setaun laaa . . orang pompuan akan nampak 5 tahun tua dari usia manakala laki akan nampak 3 taun muda dari usia once depa dah berumoq lingkungan 30 ke atas . . WHAT THE PARK ! ! tak buleh la macam tuu . . naya la aku . . taboley2 . . haha . .  TAPI ! ! dengan dia , aku dah mula belajar kenai diri aku . . sebelum ni dengan mana2 laki aku langsung tak hingin nak kenai makpak depa . . tapi dengan cik abee nasroul , aku siap mcg dengan bapPak a.k.a abah dia lagi merangkap pak mentua aku , pokcek zulkifli . . haha ! ! berani terok . .tapi tu lah kata . . jodoh kami strong gila ~ ~ 


 . . . buat pakcik , my dear darling , i love you forever and for always . . kalau satu hari nanti kita tetap x mampu bersama , tapi cukop laa kalau pakcik ingat makcik sepanjang hayat pakcik . . 1 4 3 pakcik ! !



          
   yang tengah2 yang belakang2 tu lahh pakcik nasrul saya ! ! walopun saya penah maki awok hantu , setan ,  zombie , please la lupakan ! saya sayang awok !


jap2 ! kalau hampa tgok betui2 , aku buat blog ni guna email dia . . haha . . dah dia bagi kuasa sepenuhnya untuk aku guna email dia buat apa saja , makanya terhasil lahh blog chenta kita , , pakcik jangan maraa ya ? ? pakcik yang kata " buat laahhh apa yang makcik suka dengan email pakcik . . jangan nakal2 sudah " . . haha ! ! lebiu !

No comments:

Post a Comment