Wednesday, May 18, 2011

tak seindah fairytales ~

bedtime stories . . nyampah gila . . semua nya mudah . . kalau realiti hareemmm . . hatta nak becinta pon cukop la senang . . . contohnya macam sorang hottie ni . . mek CINDERELLA . . mustahil gila . . tak kan lahh dengan hanya sebijik kasut seorang PUTERA RAJA . . diulang ! PUTERA RAJA ! buleh jatuh cinta katdia . . ni kes imajinasi terlebih ni . . yang lawaknya , awat laa zuhud sangat cinderella ni sampaikan tak berani nak tegakkan maruah diri . . sanggup jadi kuli . . nak jadi cerita tu , ada pulak godmother ! HOHOHO . . memang suka melawak betui arr pencipta cerita nih . . kalau realiti , benda ceni mungkin jadi pada seseoarang, the chosen one , dengan ratio 1 : 1000 kot ! ! . . tu pon kalo dia kuat terpengaruh dengan disney ni ahh . . mak aihhhh . . 



ho tengok tuh ! ! kuat berangan gilo ! ! pantang aku tengok imajinasi yang melampau2 ni ! !

. . ni lagi satu awek morgek , , nak jadi perintis kepada cinderella ahh . . cuma dia versi lain sikit . .  apa lagi kalau bukan SNOW WHITE AND THE SEVEN DWARFS . . hawat yang penakut sangat tak tau lahh dekat mak tiri dia tu ! ! sampai sanggup jadi kuli pencacai kat istana ! ! pastu , tengah dok hangkut ayaq kat telaga , prince charming (copycat gilo ! tiru cinderella ) , dengaq dia nyanyi . . pastu . . cayaq ~ ~ senang gila jatuh cinta ! laki jeneh ni cukop tak leh caya ! nanti senang jugak dia nak benci kita ! mai tengok muka tengok !



tu tu ! ! mau tengah becinta tu ! ! masuk hutan pon tak kisah ! ! pastu qeja nyanyi , , macam cita hindustan . . aku sampai hari ni tak dapat gambarkan kecantikan snow white ni . . ya la . .

 1 -  lips red as rose
2 - hair black as ebony
3 - skin white as snow

. . pewwwiiit ! ! white as snow tu ! ! hampa terai imajin kulit manusia putih macam salju , , tiz zaqyah pon kalah ceni ! ! yang aku google , pencipta asai cerita ni sorang laki british , , nama pa tah , , aku main gelar dia 'mat kencang' , , haha , , sebab sembang lebat sangat . .

. .  ni pon nak cilok snow white jugak , , pakai pengsan2 segala , , pastu ada PUTERA jugak aihhh mai dok cium depa , , kot zaman dulu putera raja cukop kenan dekat pompuan hina kot nohh . . ni SLEEPING BEAUTY dengan PRINCE PHILLIP dia . . hat ni tak la over sangat , , tapi awat kena mati ? ? dan awat kena cium ? ? dan kenapa mesti hidup semula ? ? ni bahaya ni ! ! 


, , yang nak tergelaknya , hawatnya aehh time tgah dok mati tu , dia pegang bunga rose , , pastu bunga tu tak penah layu , , ada orang dok tolong tukaq ka ? ? gedik nya ! ! tasuke tasuke tasuke ! !

. .  alkisah ni datang dari arab , , hat ni mmg aku cop penipu ahh , , mana ada tikaq buleh terbang ! ! siap ada jin lagi ! ! memang gebang ahh . . lebat sangat kot , , tapi satu yang aku suka ,  theme song dia , , A WHOLE NEW WORLD . . relaxing gila dengaq ~ 


bila tengok cita aladin ni , aku suka fantasikan aladin tu muka dia macam sorang senior aku yang arabic ni , , syahin , , haha ! sapa jasmine nya ? ? tentu sekali aku ! ! jangan puji ! aku tau aku bijak !


syahin senpai hat pakai baju biru tu . . macam aladin kan ? ? haha , , sapa jasmin dia ? ? uikkkhhhhh~~~ tobat aku ! ! hehahahahahh ! ! 

. . . dalam banyak2 fairytales , aku paling suka hat ni . . sebab dia ajar kita erti kasih sayang atara ayah dan anak dan keikhlasan seorang wanita mencintai seorang lelaki yang sangat kurang fizikal dia . . thats it ! BEAUTY AND THE BEAST ! ! 


nampak tak tu . . betapa ikhlas nya mata dia renung mata jelek si lelaki , , tapi dia truly madly deeply does loves him , , wat a tacing stoli maa ! !

. . dan proudly i announce cita paling budduh sekali dalam abad ni ! ! mermaid  , , dan putera eric dia . . kalau ikot cita betui dia , mermaid ni sanggup bunuh diri untuk biarkan putera dia bahagia sedangkan waktu putera lemas dulu , mermaid yang selamatkan . . dan bila mermaid jadi manusia , putera asyik hina dia sebab bau hanyir badan dia ! ! busted ! ! kalau aku laki buat ceni , aku kasi peneqajang la woi ~ ~ hahaha ! !

 .....................

. . . hampa mesti x paham pasaipa aku cukop x pueh hati dengan fairytales ni , , sebabnya , realiti tak kan seindah fantasi , , dan kalaupun fantasi mampu jadi realiti , ia still sarat dengan imaginasi , , dan itulah hakikatnya , , tak seindah fairytales dalam dunia becinta , , adakalanya kita mampu bahagia dengan dia , tapi datang satu masa kita terpaksa bahagiakan diri dia , , emmm . . 


 , , mulan and general shang ~ 
                                                                               
 . . so makcik dan pakcik  . . thee !


No comments:

Post a Comment