Tuesday, May 17, 2011

my lifeeeee ~

tadi aku belek2 album gambaq aku dari kecik2 dulu sampai laa dah besaq panjang . . banyak la perubahan . . dari gemok ke gempal . . dari mata bundar ke rabun sampai power mencecah 1k . . hua3 . . ada ramai kawan . . dah pandai bangun semayang sendiri . . pandai buat blog lagi baq hiang ~ ~ ~ wawawawa ! ! yang paling pandai sekali menjawab cakap mak pak ahh . . mak cakap sepatah , aku pulak yang syarah dia . . entah apa laa pulak anak aku buat kat aku nanti . . jahak ngak ambo nehh ! ! dan ada satu masa aku ketawa besaqq gila ! !



                Siapa yang tak ketawa memang dia tak ada kelenjar joking pada hypothylamus . .



. . . ada masa aku nangis sebab kesalahan sendiri atau emosi yang menekan atau juga menanggung kesedihan bak seorang isteri kematian suami . .



                                    
                                           celak cayaq bebeh ! !

. . despite all this , aku sebenarnya tengah belajar menjadi dewasa and accept emotions and burdens in my life . . sekarang aku dah 18 . . another couple of years , aku akan turn 20++ . . semakin kita dewasa , semakin banyak la tanggungjawab yang akan dipikul , , bukan macam zaman kanak kanak dulu .
 .


              . . waktu zaman ni , kita selalu saja ketawa . . kalau teyak pon , sebab nak beli teddybear or nak coklat . . masalah langsung tak da . .



          
      . . waktu zaman ni , aku dah belajar erti persahabatan . . erti hidup . . apa matlamat aku nak hidup walopun spm aku gagal teruk . . haha ! but hence , pada usia ni , kita dah dapat bezakan buruk dan baik . . pada usia ni , silap kecik yang kita buat akan jadi buah mulut orang sebab pada pandangan manusia , usia belasan tahun amat lahh matang . . 



 . . . dan satu masa nanti . . detik ni pasti datang . . sejauh mana kita lari tetap akan berjumpa detik ni . .



                               . . zaman tua . . muka berkedut . . eyebags punya la besaqq ! ! telinga pon makin landoq . . rambut yang dulu hitam dah jadi putih . . mak aiihhhh ~ ~ time tu menopouse dah weyh ~ ~ pompuan pada usia 60 an dah takdak daya penarik manakala orang laki still ada daya penarik sehinggalah usia depa capai 80 an . . ampa jangan la sedih2 kalo kata laki hampa kawen lain nanti . . lukisan alam weyh ! 

        
.

No comments:

Post a Comment