Sunday, May 22, 2011

mAaFkaN aKu iBu . .

Perpisahan itu selalu terjadi

Kepada insan yang bercinta
Sungguh sedihnya rasa
Apabila ianya terjadi




Perpisahan bermula dari dua hati
Yang kehendaknya tak dituruti
Ataupun manusia
Yang berperasaan benci




( korus )
Sebuah cinta dan harapan
Menjadi debu berterbangan
Tersekat nafasku kabur pandangan mataku
Amat tersiksa jiwa kerana kehilangannya
Oh oh... mengapa terus mengharap menanti
Walau cukup kusedari dia takkan kembali




Rintangan dari orang yang tak sudi
Menerima cinta dari hati ini
Menarik diri dan pergi
Membawa serpihan hati yang sepi



( ulang korus )


Perpisahan itu sungguh menyedihkan
Tapi semuanya di tangan takdir
Kita dikatakan pasangan bahagia
Oh... kini terasing luka
Oh... kini terasing luka


Perpisahan mengasing kita 

maafkan aku ibu kerana tak mampu ikut nasihat ibu . . jangan pinta perpisahan jikalau dalam hatimu ada kesalan . . tapi kakak tau kakak akan mengguris hati dia nanti . . dan kalau dia terluka ,  kakak takkan maafkan diri kakak . . maafkan aku jugak hati sebab buat kau merasa pedih . . mungkin dia bukan partner kau . . partner kau ada kat tempat lain . . jum kita cari lagi ya ? ? janganlahh kau yakin partner kau tu , adalah sekeping hati yang lebih muda dari kau . . aku yakin somewhere in the other place , kau akan jumpa pasangan kau . . sabar la ya ? ? 
please , , hati yang muda . . kau tinggalkan kami sebnetar . . pleaseee . . aku mintak kau berlalu tinggalkan hati aku sebentar . . aku belum behenti mencari . . 


. . dan aku mintak maaf kerana dahulunya aku memberi harapan pada kau bahawa hanya kaulah satu satu nya belahan hati ku . . aku  ingin meminta maaf kerana telah cipta angan angan yang indah bersama kau . . dan aku juga ingin meminta maaf andai kata kau menyayangi aku lebih dari aku menyayangi diri kau . . dan wahai sekeping hati , marilah kita ambil jalan masing2 . . kau dengan cita2 kau . . aku dengan impian aku . . 

memang satu ketika dulu , aku sangat3 sayang kau , dan tak mungkin terlintas di hati aku untuk berpisah . . tapi kita merancang . . bukan menentukan . .


but now , i am begging you to go . .


and i am really2 sorry . . im the one who set it up . . now im the one who make it stop . . you are the one who feeling lost right now . . but youre not the man , my heart is missing . . thats why i go , the way you know .  . i am really really sorry . . please be strong pakcik . . 


1 day , wahai sekeping hati yang muda , kau akan jumpa soulmate kau . . aku doakan dia dapat bahgiakan kau . . dan pastinya dia akan jadi soulmate kau yang paling baik untuk kau . . 
. . dan bila kau dah jumpa dia nanti , jangan teragak agak untuk tawan hati dia . . 


. . and go along happily with her forever . . 

bye bye heart ! go0d bye memories ! 








No comments:

Post a Comment