Wednesday, May 18, 2011

nikmat yang dah hilang ~ ~

sepanjang 4 bulan lepas aku habeh spm , aku buat part time job dekat stesen minyak shell kat jitra . . from that moment , aku dah exposed akan suasana kerja . punch card . . uniform . . tata kerja . . majikan . . dan juga tekanan kerja . . although it did memenatkan aku , tapi aku suka , , kat sana , aku ada kenai ramai kawan2 senior , , macam . .


 kak nazliah dan kak nazirah


kak munirah (laki dia tentera udara woi)


mas maybelline (sebab dia suka makeup)


haji dent ! ! nama dia izzudeenn . . dia pulon nak haji . . tu marka dia . . pandai wooo !


akiff zafarudeen a.k.a jehan miskin jitra . . yang pakai baju putih tu la ~ ~ hat merah tu pehal . .


abee afiq atlet polimahh (abang afiq atlit polimas) dia bab2 sukan ni memang juara la weyy ~ kelantan mari . .


dan hahahah ! ! orang kaya ! ! tokey shell sri dayamas jitra ! ! maktuan sharifah mahsuri syed abdan dan suami syed putra yang berketurunan di Raja kedah . .  anak2 depa hensem gila babeng weyh ! ! tambah2 hok sulong tu . . syed amin . . yang tepi paktuan tuhh . . gempak ahh . . hat maroon syed izmeer dan yang oreng syed izzameer (kami panggey baby sebab dia bongsu) . .


   . .  syed amin . . sapa dapat dia hebat la weyh . . laki sepinggan lengkap ni . . rupa . . harta . . akhlak . . otak . . dia engineer pelantaq minyak bhaaiii ~ ~ waduh2 , , tapi tak sombong ! ! hat tu yang utama ! ! dushummmmmm ! !


di shell inilah , aku bekerja dengan jayanya . . banyak kenangan kott . . kelaing dengan customer , , customer tipu . . rompakan . . gaji . . macam2 laaa . . nak cita sampai taun depan x habeh . . di sini jua memori tercipta . . haha . .  kita buleh cari 1000 peristiwa dalam hidup tapi berapa banyak mampu lekat di ingatan . . kan ? kan ? kan ? theee ! apa pon , alot of tanx to maktuan , paktuan , kak naz , kak nazirah , kak moon , masx , haji dent , akiff , abee afiq dan ramai lagi la doeeeee sebab banyak bagi tunjuk ajar kat aku dan segala nasihat tentang kehidupan di dunia . . tudiaaa aehhh . . over aku ni ! WAWAWA ! okay ahh . . bappak aku usya panehh kat aku ni . . jenoh dia bayaq karan bulan ni . . haha . . k guys , , dedaaaa ! !

2 comments: