Wednesday, May 18, 2011

dear heart ! please give me a sign when you are near to your other half . .

Selagi kita berkasih sayang
Tak ku mungkiri janji
Bersamamu selamanya
Adakah kau pun begitu
Menghargai perasaan hati yang suci.

Bila resah, ingat saat indah
Bila rindu, ku nyanyikan lagumu
Sehari ku rasa bagaikan setahun
Menunggu tibanya oh bahagia.

oh TUHAN . . x sabaq rasanya nak sambung lirik lagu ni , , ya laa . . sambungan diakan macam ni. .

Oh, kini ku tak lagi sendiri
Kau telah pun kembali disisi
Berdua menghadapi segala rintangan ini
Ku yakini keikhlasan cinta kau beri.

haaa . . kan aku dah sambung . . kuikui ! sekarang ni , pujaan hatie aku jauh dari sisi . . tengah kejar cita2 dia , , dan aku pon jauh mengejar ambisi aku . . cuba ambik siries dengan perasaan rindu aku ni ! aku rindu setengah mati tau dok ! ! dah2 . . ni bukan blog siries ! hahaha . . 

hemmmmmpphhh . . no matter how far we are , but we still starring at the same sky . . miss u la pakcik . . orang penah kata "fall in love when you are ready . . not when you are lonely " . . probnya la ni ,  aku jatuh cinta when i was ready laa dan aku still falling in love when i am lonely . . bukan salah aku . . nak buat macam mana dah hati aku ditakdirkan jadi centu . . 


my dearest other half heart ! shineteruyo ! (come back) ! cepat la balik . . dan jangan lupa , bila dah balik nanti , jadilah sekeping hati yang sangat teguh dan tak mudah tercemar . . my baby you . . pakcik , , you are so , so , so , so one in a million ! i suka you !

No comments:

Post a Comment